18.2.14

ACTIVIDADES DÍA DO AMOR I.


Xa sei que todos os días son días de amor pero coincidindo coa candeloria organizamos unha actividade.

Velaquí algúns dos vosos traballos e algúns dos corazóns que atopastes. Hai moitos máis, xa o sabedes, pero estes son os que me mandastes. Irei publicando máis traballos.




Día do Amor

A miña moza, ela non é a que esperaba que
chegase, e ás veces eu non sei onde ir.
Eu tentei fuxir antes. Pero eu non corro máis.
Porque eu loitei duro para saber que
Queres a quen queres  e
Amas a quen amas
Queres a quen queres  e
Amas, a quen amas
Eu amo!

Oh, non podes forzarte a deixar de soñar
Sobre quen estás a soñar
Se é a quen amas
Entón, é a quen amas
A miña moza, ela non é a que esperaba ver así
E algúns din que o seu corazón está moi quente
para soster,
Leva un pouco de tempo
Pero tendes que vela cando brilla
Porque ninguén quere deixar ese sentimento ir

Queres a quen queres e
Amas a quen amas
Queres a quen queres  e
Amas, a quen amas
Eu amo!

Oh, non podes forzarte a deixar de soñar
Sobre quen estás a soñar
Se é a quen amas, entón é a quen amas.

Manuel. 1º BAC

O meu amor polo deporte


Por que lle meto unha patada ó balón?

síntome feliz;

por que tiro á canastra?

síntome feliz;

por que collo unha raqueta?

síntome feliz;

por que me poño a correr?

síntome feliz;

por que fago xaque mate?

síntome feliz;

por que fago deporte?

síntome feliz. 

Aldán. 1º ESO

No hay comentarios:

Publicar un comentario