27.11.15

MORRE NEIRA VILAS




Lía hai un anaco no Sermos Galiza que esta mañá morreu Neira Vilas. Unha fonda tristura é a que sinto pero reconfórtame pensar que a súa obra queda connosco e que el queda tamén na nosa memoria.

O Sermos Galicia recupera unha entrevista na que o escritor repasa toda unha vida dedicada á lingua e á cultura galega. 

Se estivese nas aulas, seguramente botaría man das actividades que elaborei e traballei hai anos. Como non estou, vou reler algo seu.

Mágoa que os libros que viaxaran  a Santiago para ser asinados xa queden sen a súa sinatura.Teño outros moitos asinados por el, no 95.

Vede a recompilación que fixo Paloma en "As catro esquinas do Quinto".

Máis información en Praza pública.

2 comentarios:

  1. Grazas por citarnos, profe!
    Como na miña entrada faltaba xustamente un pouco de literatura da escrita, que ao final foi como coñecimos a Neira Vilas nos tempos do preinternet, se non che importa vou facer o mesmo e enlazar as túas estupendas propostas.
    Por outra banda, neste tempo en que tanto se nos cuestiona, da gusto comprobar como as profes de verdade seguides atopando o xeito de compartir coñecementos, sen necesidade de avaliacións, sen que ninguén vos obrigue, e mesmo sen estándares nin papeleo. Para que logo digan!
    Un bico!

    ResponderEliminar
  2. Xa hai meses que non me chaman profe! Porque, Paloma, eu sonche ex-profe ou profesora prexubilada ou xubilada, simplemente. Iso non é óbice para que siga en contacto coa lingua, coa cultura e con todo o que me rodea.
    Estou encantada de que as miñas propostas sirvan para todos aqueles que as queiran empregar. Eu, mentres traballaba, botei man dos coñecementos que compartían desinteresadamente moitos compañeiros e compañeiras.
    Bicos.

    ResponderEliminar